четвер, 5 червня 2014 р.
Модуль 9. Рефлексія
Сьогодні обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Обговорювали як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створили форми оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Створили інструменти для підсумкового оцінювання. Внесли зміни до Плану вивчення теми. Почали планувати інструктивні матеріали для навчальних проектів.
Велике значення для успішного виконання проекту учнем має чітке розуміння кожним з учасників власного завдання. Тому ще на початковому етапі важливо провести диференціацію навчання. Чітко сформулювати завдання для обдарованих учнів та учнів з низьким рівнем навчальних досягнень. Працювали над формами оцінювання учнівських проектів: від початкового до підсумкового етапу. Почали планувати інструктивні матеріали для навчальних учнівських проектів. Але повстає питання : «Як допомогти учням стати самоспрямованими у навчанні і реалізувати як навчальні, так і творчі цілі?»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар